Page 13 - Tvisobrivi kvleva__GEORGIA_GEO
P. 13
ზრდასრულთა განათლება საქართველოში │ თვისებრივი კვლევა
თემატური სახელმძღვანელოს როლს ასრულებდა. ლი ინფორმაცია დაჯგუფდა და მიგნებები ნარატი-
ინტერვიუები 2020 წლის ნოემ ბრიდან 2021 წლის ული ფორმით ჩამოყალიბდა. კვლევის საბოლოო
იანვრამდე პერიოდში ჩა ტარდა და მათი საშუალო ვერსიის მომზადებისას, მასში გერმანიის ზრდას-
ხანგრძლივობა ერთი საათი იყო. რულთა განათლების ინსტიტუტის, DVVI-ის და
კვლევის პროცესის მესამე ფაზაზე სამაგიდო ეროვნული ექსპერტების კომენტარებიც გავით-
კვლევისა და ინტერვიუების შედეგად შეგროვებუ- ვალისწინეთ.
კვლევის სტრუქტურა ასეთია:
I თავი ეძღვნება ზრდასრულთა განათლების კონცეფციას, მის გა-
მოყენებასა და ინტერპრეტაციას საქართველოში, მის მიმართებას
იუნესკოსა და ევროკავშირის ტერმინოლოგიასთან;
II თავი ქვეყნის სტრუქტურას სოციალური, დემოგრაფიული, ეკონო-
მიკური, პოლიტიკური და განათლების სისტემაში არსებული სიტუ-
აციის მიხედვით აღწერს;
III თავში მოცემულია ზრდასრულთა განათლების ისტორიული გა-
ნვითარება საქართველოში, რაც ზრდასრულთა განათლების დღევა-
ნდელი კონ ტექსტის უკეთ გაგებაში გვეხმარება;
IV-IX თავებშია ასახულია ქვეყანაში არსებული ზრდასრულთა გა-
ნათლების მაკრო (სამართლებრივი ჩარჩო, პოლიტიკები და დაფინა-
ნსება), მეზო (ინსტიტუტები, მომწოდებლები, პროფესიონალიზაცია
და პროგრამები) და მიკრო (მონაწილეობა) დონის მდგომარეობის
ანალიზი;
X თავში საქართველოში წარმოდგენილია ზრდასრულთა განათლე-
ბასთან დაკავშირებული საერთაშორისო ჩართულობა (მოქმედი პი-
რები, პროექტები და სახელმწიფო ვალდებულებები);
წინა თავებში მოცემული ინფორმაციის შედეგად განსაზღვრულ მი-
მდინარე გამოწვევებსა და სამომავლო პოტენციალს XI თავში გაეც-
ნობით, ხოლო საბოლოო, XII თავი ანალიზის შეჯამებასა და რეკომე-
ნდაციებს გვაწვდის საქართველოში ზრდასრულთა განათლების
სამომავლო განვითარებისთვის.
11