Page 13 - Tvisobrivi kvleva__GEORGIA_GEO
P. 13

ზრდასრულთა განათლება საქართველოში   │ თვისებრივი კვლევა








            თემატური  სახელმძღვანელოს  როლს  ასრულებდა.         ლი ინფორმაცია დაჯგუფდა და მიგნებები ნარატი-
            ინტერვიუები  2020  წლის  ნოემ ბრიდან  2021  წლის    ული  ფორმით  ჩამოყალიბდა.  კვლევის  საბოლოო
            იანვრამდე  პერიოდში  ჩა ტარდა  და  მათი  საშუალო    ვერსიის მომზადებისას, მასში გერმანიის ზრდას-
            ხანგრძლივობა ერთი საათი იყო.                        რულთა  განათლების  ინსტიტუტის,  DVVI-ის  და
              კვლევის  პროცესის  მესამე  ფაზაზე  სამაგიდო       ეროვნული  ექსპერტების  კომენტარებიც  გავით-
            კვლევისა და ინტერვიუების შედეგად შეგროვებუ-         ვალისწინეთ.






                                                  კვლევის სტრუქტურა ასეთია:





                                                  I თავი ეძღვნება ზრდასრულთა განათლების კონცეფციას, მის გა-
                                                  მოყენებასა  და  ინტერპრეტაციას  საქართველოში,  მის  მიმართებას

                                                  იუნესკოსა და ევროკავშირის ტერმინოლოგიასთან;
                                                  II თავი ქვეყნის სტრუქტურას სოციალური, დემოგრაფიული, ეკონო-
                                                  მიკური, პოლიტიკური და განათლების სისტემაში არსებული სიტუ-
                                                  აციის მიხედვით აღწერს;

                                                  III თავში მოცემულია ზრდასრულთა განათლების  ისტორიული  გა-
                                                  ნვითარება საქართველოში, რაც ზრდასრულთა განათლების დღევა-
                                                  ნდელი კონ ტექსტის უკეთ გაგებაში გვეხმარება;
                                                  IV-IX  თავებშია  ასახულია  ქვეყანაში  არსებული  ზრდასრულთა  გა-

                                                  ნათლების მაკრო (სამართლებრივი ჩარჩო, პოლიტიკები და დაფინა-
                                                  ნსება), მეზო (ინსტიტუტები, მომწოდებლები, პროფესიონალიზაცია
                                                  და  პროგრამები)  და  მიკრო  (მონაწილეობა)  დონის  მდგომარეობის
                                                  ანალიზი;

                                                  X თავში საქართველოში წარმოდგენილია ზრდასრულთა განათლე-
                                                  ბასთან დაკავშირებული საერთაშორისო ჩართულობა (მოქმედი პი-
                                                  რები, პროექტები და სახელმწიფო ვალდებულებები);
                                                  წინა თავებში მოცემული ინფორმაციის შედეგად განსაზღვრულ მი-

                                                  მდინარე გამოწვევებსა და სამომავლო პოტენციალს XI თავში გაეც-
                                                  ნობით, ხოლო საბოლოო, XII თავი ანალიზის შეჯამებასა და რეკომე-
                                                  ნდაციებს  გვაწვდის  საქართველოში  ზრდასრულთა  განათლების
                                                  სამომავლო განვითარებისთვის.








                                                                                                              11
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18